Office Assistant

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

05-02-2024

Publicatie eindigt

17-05-2024

Opdrachtgever

Searchr

Functie omschrijving

Wij zoeken een echte ondersteuner, iemand die, allerlei cursusactiviteiten voor de opleidingen ondersteunt.

Als Office Assistent ben je o.a. verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van inschrijvingen, het beheren van cursistenbestanden, het inplannen van locaties en gastvrouwen / -heren én voor het vervaardigen van cursusmateriaal.

Verder:

  • Onderhoud je contact met de docenten en met cursisten (o.a. over de bijeenkomsten, materiaal, deadlines en examens)
  • Informeer je belangstellende (telefonisch en schriftelijk) over het cursusaanbod en andere zaken
  • Verzorg je diverse correspondentie.

Je werk heeft dus met name met het organiseren en regelen van onderwijs / cursussen. Dat doe je uiteraard niet alleen, je werkt samen met de opleidingsmanager, opleidingscoördinator en de andere opleidingsassistenten.

Wat een leuke, diverse baan is dit !

Functie eisen

De Office Assistent die we zoeken moet vooral heel enthousiast, optimistisch en leergierig zijn!

Enige (secretariële of administratieve) werkervaring is gewenst en het werk- en denkniveau zou minimaal MBO+ moeten zijn.

Verder:

  • Een uitstekende beheersing van de NL taal (Engels is zeer wenselijk);
  • Ervaring met automatiseringssystemen en het zich snel eigen maken van nieuwe systemen;
  • Klant- en servicegericht;
  • Nauwkeurig en proactief.

Bedrijfsprofiel

De vacature is bij OSR Juridische opleidingen en de werving van deze vacature is exclusief belegd bij Pienk, Office Professionals. Searchr ondersteunt Pienk hierbij.

Bij OSR is er een klein, hecht team (15 collega’s), met een aantal flexibele ondersteuners en een brede schil van zo’n 500 docenten (advocaten, rechters, trainers) die werken aan hetzelfde doel: ervoor zorgen dat juridisch professionals de opleiding krijgen die hen een nóg betere jurist maakt.

OSR is gevestigd op loopafstand van Utrecht CS. Parkeren kan alleen betaald (en is voor medewerkers niet aan te raden).

Arbeidsvoorwaarden

De functie van Office Assistent is in te vullen met minimala 24 uur en is voor maximaal 32 uur. Er kan hybride gewerkt worden (dus deels vanuit huis). Er zijn uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een prima salaris, afhankelijk van ervaring, tussen 2600,- en 3500,-. Verder een eindejaarsuitkering, een winstdelingsregeling, een OV businesscard, een opleidingsbudget, een pensioenregeling en 29 vakantiedagen. Kortom, een TOP- werkgever!
Utrecht Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.