Je werkt met en voor de klanten van het kantoor, hierbij draag je zorg voor de administratieve afhandeling, cijfermatig inzicht, rapportages en waar nodig een kritische nood om de ondernemer bij te staan. Je werkzaamheden bestaan uit het:
Opzetten, voeren en controleren van administraties;
Opstellen van tussentijdse rapportages;
Samenstellen van jaarrekeningen;
Verzorgen van fiscale aangiften (BTW, VpB);
Onderhouden van contact met de klant;
Signaleren van (advies) mogelijkheden.
Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever betreft een accountants- en advieskantoor met een klantenkring bestaande uit MKB, media en non-profit. Met circa 30 medewerkers en een volledige dienstverlening bieden zijn de klanten met een servicegericht en proactieve instelling ruime ondersteuning en advies zodat zij zich kunnen richten op het ondernemen. In verband met groei van de organisatie zijn wij voor hen op zoek naar een (zelfstandig) assistent accountant.
Functie eisen - Assistent Accountant AA
Om voor de functie van assistent accountant in aanmerking te komen dien je aan het volgende te kunnen voldoen:
In het bezit van een afgeronde Bachelor Accountancy, Bedrijfseconomie of vergelijkbaar;
Minimaal 3 jaar recente werkervaring bij een accountants- of administratiekantoor;
Klantgericht, proactief en een teamspeler;
Goede kennis van digitaal werken en dossiervorming is een sterke pre.
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en pas je binnen het profiel? Stuur ons dan je CV toe!
Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.