Vianen
11-03-2024
13-06-2024
Pienk
Kun jij je een dag zonder WiFi voorstellen? Gelukkig hoeft dat niet! Dankzij onze werkgever, een bedrijf ten zuiden van Utrecht in Vianen, heeft bijna iedereen overal en altijd bereik!
En voor deze organisatie zijn wij op zoek naar iemand die de projectcoördinatoren gaat ondersteunen! In deze zelfstandige baan als parttime Project Assistent kom je te werken in een team van 8 collega's, je hebt 2 collega ondersteuners en samen zorgen jullie ervoor dat de projectcoördinatoren en account managers hun werk optimaal kunnen uitvoeren.
Je takenpakket is breed, je zorgt ervoor dat de administratie van jouw projecten op orde is, dan moet je denken aan het uitzetten van vragen bij interne en externe partijen. Jij bent de communicatieve schakel tussen alle betrokken partijen in het project.
Wat valt er onder jouw takenpakket:
Ben jij dus een administratief talent én houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waarin je altijd als 1 van de eersten op de hoogte bent van alle ontwikkelingen binnen de telecom? Reageer dan direct op deze parttime baan voor 20 tot 32 uur per week!
Ik hoor graag van je!
Bij deze organisatie werken enthousiaste en gedreven collega's, en voor hen is de klik met jou heel belangrijk! We zijn op zoek naar iemand die houdt van een wat informelere sfeer én van korte lijnen! De ideale (parttime) kandidaat gaat gestructureerd te werk en heeft oog voor detail. Wij zoeken een betrokken en collegiale Project Medewerker, die zowel in teamverband als ook zelfstandig goed kan werken. Een aanpakker met een hands on mentaliteit en een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel.
Functie wensen:
Naast een uitdagende administratieve functie binnen een organisatie die je ook toekomstmogelijkheden te bieden heeft, kun je sowieso rekenen op: