Project Ondersteuner | 20 - 32 uur

Locatie

Vianen

Publicatiedatum

11-03-2024

Publicatie eindigt

13-06-2024

Opdrachtgever

Pienk

Wat ga je doen als project assistent?

Kun jij je een dag zonder WiFi voorstellen? Gelukkig hoeft dat niet! Dankzij onze werkgever, een bedrijf ten zuiden van Utrecht in Vianen, heeft bijna iedereen overal en altijd bereik!

En voor deze organisatie zijn wij op zoek naar iemand die de projectcoördinatoren gaat ondersteunen! In deze zelfstandige baan als parttime Project Assistent kom je te werken in een team van 8 collega's, je hebt 2 collega ondersteuners en samen zorgen jullie ervoor dat de projectcoördinatoren en account managers hun werk optimaal kunnen uitvoeren.

Je takenpakket is breed, je zorgt ervoor dat de administratie van jouw projecten op orde is, dan moet je denken aan het uitzetten van vragen bij interne en externe partijen. Jij bent de communicatieve schakel tussen alle betrokken partijen in het project.

Wat valt er onder jouw takenpakket:

  • Het beantwoorden en oppakken van e-mails en telefoongesprekken;
  • Je bent de contactpersoon (intern en extern) als het gaat om meldingen;
  • Het verwerken van project gerelateerde financiële gegevens;
  • Het behouden van overzicht en het bewaken van tijdslijnen en prioriteiten;
  • Het meedenken over procesverbeteringen.

Ben jij dus een administratief talent én houd je ervan om in een dynamische omgeving te werken waarin je altijd als 1 van de eersten op de hoogte bent van alle ontwikkelingen binnen de telecom? Reageer dan direct op deze parttime baan voor 20 tot 32 uur per week!

Ik hoor graag van je!

Wie past er op deze functie?

Bij deze organisatie werken enthousiaste en gedreven collega's, en voor hen is de klik met jou heel belangrijk! We zijn op zoek naar iemand die houdt van een wat informelere sfeer én van korte lijnen! De ideale (parttime) kandidaat gaat gestructureerd te werk en heeft oog voor detail. Wij zoeken een betrokken en collegiale Project Medewerker, die zowel in teamverband als ook zelfstandig goed kan werken. Een aanpakker met een hands on mentaliteit en een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel.

Functie wensen:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
  • Administratieve ervaring;
  • Je bent parttime 20 tot 32 uur per week beschikbaar (maandag op kantoor, verder is 50% vanuit huis werken mogelijk);
  • Je bent goed thuis in Outlook, Word en Excel;
  • Je hebt een proactieve werkhouding en hebt goede communicatieve vaardigheden;
  • Je stelt moeiteloos prioriteiten en kan snel schakelen.

Wat mag jij verwachten als project ondersteuner?

Naast een uitdagende administratieve functie binnen een organisatie die je ook toekomstmogelijkheden te bieden heeft, kun je sowieso rekenen op:

  • Een bruto maandsalaris tussen de € 2500,- en € 3500,- afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Bonusregeling;
  • Verlofsparen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Telefoon en laptop van de zaak;
  • Mogelijkheid tot thuis werken;
  • Scholingsbudget;
  • Bedrijfsfitness.

Bedrijfscultuur

Een organisatie waarin hard gewerkt wordt, een informele sfeer heerst en waar men oog heeft voor jouw kwaliteiten en interesses!
Utrecht Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.