Medewerker Servicedesk ICT

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

11-03-2024

Publicatie eindigt

10-06-2024

Opdrachtgever

IT-idiots

Functie omschrijving Medewerker Servicedesk ICT

Als servicedeskmedewerker ben jij het visitekaartje en het eerste aanspreekpunt voor al je collega's bij IT-gerelateerde zaken.

En dat kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan: problemen met laptops en mobiele devices, applicaties, account/wachtwoord resets, problemen met de printer en software. Jij zorgt ervoor dat medewerkers weer snel aan de slag kunnen. Je beoordeelt de urgentie en de impact van de melding en lost deze zo veel als mogelijk zelf op, maar je voelt goed aan wanneer je moet escaleren. Vanzelfsprekend zorg je ervoor dat de gebruiker goed op de hoogte blijft van de status van de melding en registreer je al je activiteiten zorgvuldig in TOPdesk. Je staat middenin de organisatie en als jij ziet dat medewerkers knelpunten ervaren schiet je te hulp.

Je draait je hand niet om voor het maken van algemene gebruikershandleidingen, helpt nieuwe medewerkers op gang en maakt en onderhoudt gebruikersaccounts. Bij ons staat de continuïteit van de organisatie centraal en we zoeken graag naar innovatieve oplossingen om de dienstverlening en het werkcomfort van onze medewerkers te verhogen. Samen met je collega’s binnen het team zorg je er voor dat de servicedesk altijd bemand en bereikbaar is.

Functie eisen Medewerker Servicedesk ICT

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4,
  • Aantoonbare werkervaring op een IT Servicedesk,
  • Kennis van ITIL (certificaat is een pré),
  • Topdesk,
  • RDS,
  • Office 2010/2016/O365,
  • Windows 8/10,
  • Android en follow-you printing
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie is een pré. Voldoe je nog niet volledig aan deze voorwaarden, maar kun je je ze wel snel eigen maken? Solliciteer vooral! Je krijgt veel ruimte voor studie, certificaten behalen en persoonlijke ontwikkeling.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen ? Laat ons het weten met je sollicitatie. We plannen dan snel een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken.

Utrecht Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.