Officemedewerker

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

27-11-2023

Publicatie eindigt

26-11-2024

Opdrachtgever

Vertrouwelijk

Bedrijfsprofiel

De Bureaus is specialist in het geven van medisch advies in de letselschademarkt. Ze helpen slachtoffers van verkeersongevallen met medische, rekenkundige, arbeidsdeskundige en herstelgerichte ondersteuning.

Als je lijf niet functioneert zoals je gewend bent, kan dat een enorme impact hebben op je leven. Van de ene op de andere dag voel je je kwetsbaar en afhankelijk. Juist daarom is een goede begeleiding van een letselschadeslachtoffer heel belangrijk. De Bureaus gelooft daarbij in een persoonlijke en activerende aanpak, waarbij de betrokkene zelf zo veel mogelijk de regie krijgt over het herstel. Deze multidisciplinaire aanpak maakt hen uniek in de markt en heeft ze gesterkt in de visie dat een activerende, proactieve aanpak noodzakelijk is om betrokkenen te helpen om snel hun leven weer op orde te hebben na een ongeval.

De organisatie bestaat uit 65 betrokken werknemers. Er heerst een informele en gemoedelijke sfeer.

Functie omschrijving

In de functie van Officemedewerker ben jij samen met je collega's van het secretariaat verantwoordelijk voor het beheer van alle medische dossiers. Zodra er een nieuwe opdracht komt verwerk je deze in het systeem en zorg je ervoor dat de opdracht in de werkstroom van de Medisch Adviseurs terecht komt. Naast het verwerken van nieuwe opdrachten ben je ook verantwoordelijk voor het afhandelen en sluiten van opdrachten, waar ook rappelbeheer bij hoort. Je zorgt ervoor dat de Medisch Adviseurs over voldoende medische informatie beschikken om een goed advies uit te schrijven. Je vraagt verschillende medische informatie op bij de behandelende sector en verwerkt deze informatie in de dossiers die je zelfstandig beheert. Ook onderhoud je contact met opdrachtgevers. De adviezen die je beheert hebben als doel om slachtoffers en hun belangenbehartigers én verzekeraars te ondersteunen bij het proces dat na een letselschadeongeval plaatsvindt.

Hoe ziet zo'n werkdag er dan uit als Officemedewerker bij de Bureaus?

Ochtend
Er is een gezamenlijke dag start, waarbij de mailboxen verdeeld worden en de prioriteiten vastgesteld worden. Als dit duidelijk is ga je verder met het invoeren van nieuwe opdrachten en het behandelen van je persoonlijke mailbox.

En dan is het al weer tijd voor de lunch! 

Middag
In de middag ga je verder met dossierbehandeling, dit bestaat uit: monitoren werkstromen artsen, status dictaten checken, rappelleren, contact met opdrachtgevers over huidige stand van zaken in dossiers. Aansluitend is er een overleg met het secretariaat. Rond 15.00 uur is er een vitaliteitsmoment ingepland (traplopen, planken, wandeling). Hierna ga je verder met de dossierbehandeling; het beveiligd versturen van medische adviezen.

Gedurende de dag heb je contact met diverse collega's via de telefoon en chat van Teams. Ook kun je in de sfeervolle kantoortuin inclusief warmtedekentjes snel een collega opzoeken voor een korte vraag om overlegmoment.

Wij vragen

Heb jij geen ervaring in deze branche of soortgelijke functie? Geen probleem. Wij vinden het vooral van belang dat je gemotiveerd bent om nieuwe dingen te leren, communicatief vaardig bent en nauwkeurig te werk gaat!

Daarnaast vragen wij:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Bekend met Office: Word, Excel, Outlook
  • Bereid om op kantoor in Utrecht te werken
  • 32 - 40 uur in de week beschikbaar
  • Beschikbaar per 1 december

Wij bieden

  • Een startsalaris van € 2.750 bruto per maand op fulltime basis
  • Volop mogelijkheden om je te ontwikkelen (persoonlijke ontwikkel reis + inhouse jobcoach)
  • Flexibele werktijden
  • 26 vakantiedagen per jaar
  • Goede pensioensregeling
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Werken in een groeiend bedrijf met ambitie

Sollicitatieprocedure

Heb jij interesse in de vacature van Officemedewerker in de letselschadebranche? Stuur dan jouw cv (en motivatiebrief) naar danique@go-office.nl of solliciteer of solliciteer via onderstaand sollicitatieformulier!

Bekijk HIER de andere administratieve functies van Go:Office Recruitment.


Voor meer informatie over de vacature en selectieprocedure kan je contact opnemen met Danique van Houte via 06 19 80 31 65 (bellen of appen).


Solliciteren

Snel solliciteren

Interessante vacature? Vul je e-mail adres in en upload een CV om direct te solliciteren!

CAPTCHA Image Veiligheidscode vernieuwen Veiligheidscode uitspreken
Utrecht Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.