Utrecht
26-05-2023
25-05-2024
Vertrouwelijk
Go:Office Recruitment haalt het beste uit ieder talent. Al bijna 20 jaar bemiddelen we bij vaste en tijdelijke vacatures in Office omgevingen. Onze opdrachtgevers bevonden zich oorspronkelijk in de omgeving van Utrecht en Amsterdam maar deze grenzen zijn aan het vervagen.
We zijn onafhankelijk en persoonlijk. We werken samen in een hecht team van 5 personen, waarbij iedere stem gehoord wordt. De lijnen zijn kort en direct. We proberen altijd volgens een planning te werken maar in de praktijk wordt er vaak afgeweken. Service, klantgerichtheid en een luisterend oor voor werkzoekenden én opdrachtgevers zijn begrippen die bij ons passen. We zijn bij vlagen chaotisch, zeer pragmatisch en we gaan altijd voor het beste resultaat
Heel belangrijk bij ons is een zekere mate van zelfstandigheid. Er is volop ruimte voor eigen inbreng, ideeën en persoonlijke ontwikkeling. We werken bij Go:Office Recruitment veel vanuit kantoor, maar thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
Jij weet als Recruiter een uitstekend netwerk op te bouwen van interessante kandidaten. Dit doe je door te searchen op jobboards, LinkedIn en door nieuwe creatieve manieren te bedenken. Je vindt het leuk om relaties op te bouwen en te onderhouden met kandidaten, opdrachtgevers en uitzendkrachten. Wat wij belangrijk vinden is dat je proactief bent en continu op zoek bent naar verbetering. Wij willen niet de grootste zijn, maar wel de beste. Om dat te bereiken, bouwen wij langdurige relaties op met onze opdrachtgevers. Aan jou de taak om voor hen talentvolle en gepassioneerde collega’s te vinden.
Wat ga je doen?
Een veelzijdige functie waar eigen inbreng en ideeën meer dan welkom zijn, kom maar door!;
Zie jij het helemaal zitten om bij ons te komen werken als Recruiter? Stuur dan een mail met je cv en motivatie naar kirsten@go-office.nl of solliciteer via onderstaande button!
Voor meer informatie over de vacature kan je contact opnemen met Kirsten Fries via kirsten@go-office.nl of bel naar 06-37384393.