Medewerker Personeelsadministratie

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

23-05-2023

Publicatie eindigt

22-05-2024

Opdrachtgever

Vertrouwelijk

Bedrijfsprofiel

Strevon is een jonge startup met grote ambities. Met een team van 15 mensen helpen ze zij-instromers die de techniek in willen aan een vaste baan. Zij bieden daarvoor omscholingstrajecten aan en plaatsen de zij-instromers op een plek waar zij zich kunnen ontplooien. Dit doen ze binnen de installatietechniek, elektrotechniek, zonnepanelen en zonwering.

De organisatie is opgericht in 2020 en bestaat uit vier gedreven teams: online marketing, sales, recruitment en backoffice. De missie vertaalt zich ook intern door. Net als de techniekprofessionals, krijgen ook alle medewerkers de kans om zichzelf te ontwikkelen en aan hun vaardigheden te werken. Op kantoor heerst er een open cultuur waarin ruimte is voor groei, ideeën en ondernemerschap.

De kernwaarden van Strevon zijn vrijheid, ontdekken, win-win-win en gelijkwaardigheid. Omdat ze een startup zijn, liggen er nog vele strategische kansen en ontwikkelmogelijkheden. Ze nodigen alle collega’s uit om op ondernemende wijze mee te denken.

Functie omschrijving

Als Medewerker Personeelsadministratie ben je het eerste aanspreekpunt voor de zij-instromers die via Strevon als monteur aan de slag gaan. Door alle vraagstukken zo efficiënt en nauwkeurig mogelijk te beantwoorden en alles op administratief gebied te regelen worden de zij-instromers van Strevon goed geholpen en zo zorg ervoor je dat zowel de opdrachtgevers als de monteurs tevreden blijven.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Adviseren en beantwoorden van alle vraagstukken die dagelijks binnenkomen per mail of per telefoon. Je bent hiervoor het eerste aanspreekpunt.
  • Opstellen van arbeidscontracten en onderhouden van de administratie.
  • Verantwoordelijk voor het verloningsproces. Denk hierbij aan het controleren van urenbriefjes en het zorgen dat iedereen het tijdig aanlevert.
  • Beheren van de personeelsdossiers van de monteurs en draagt zorg dat ze bijgewerkt en op orde zijn.
  • Plannen en regelen van de opleidingen van de Monteurs. 
  • Aanspreekpunt aangaande vragen over de loonstrook.
  • Verwerken van ziekmeldingen in het systeem en je hebt hier, wanneer nodig, contact over met de externe samenwerkingspartner.
  • Meedenken over het verbeteren van het systeem en werkprocessen waardoor de afdeling backoffice optimaal kan blijven presteren.

Wij vragen

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Je bent bij voorkeur 32 uur per week beschikbaar (ander aantal uren per week is bespreekbaar).
  • Enige ervaring in soortgelijke functie is een pre.
  • Een zelfstandige en proactieve houding.
  • Je bent sociaal en haalt voldoening uit menselijk contact.

Wij bieden

  • Een startsalaris tussen de € 2.000 - € 3.000 bruto per maand op fulltime basis (afhankelijk van ervaring en opleiding).
  • Concreet functiehuis & salarishuis met perspectief.
  • Een laptop, reiskosten- en telefoonkostenvergoeding.
  • Goede pensioenregeling.
  • Persoonlijk ontwikkelplan met opleiding- & cursusmogelijkheden.
  • 25 vakantiedagen, op fulltime basis & vakantiegeld.
  • Een sfeervol kantoor met ruimte voor focus, maar ook voor samenwerken en gezelligheid met je collega’s.
  • Je krijgt de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken.

Sollicitatieprocedure

Zie jij jezelf al helemaal werken bij deze leuke organisatie? Stuur dan een mail met je cv naar shanna@go-office.nl of solliciteer via onderstaande button!

Benieuwd welke vacatures we bij Go:Office Recruitment nog meer open hebben staan? Bekijk ze HIER!


Voor meer info over deze vacature neem je contact op met Shanna door te bellen naar 06-53638982 of een appje te sturen.


Solliciteren

Snel solliciteren

Interessante vacature? Vul je e-mail adres in en upload een CV om direct te solliciteren!

CAPTCHA Image Veiligheidscode vernieuwen Veiligheidscode uitspreken
Utrecht Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.