Tijdelijk Administratief Medewerker

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

19-05-2023

Publicatie eindigt

18-05-2024

Opdrachtgever

Vertrouwelijk

Bedrijfsprofiel

Je komt te werken bij een ondernemende club mensen met één missie: duurzame warmte voor iedereen! Daarbij begeleiden ze overheden om gebieden aardgasvrij te maken. Dat doen ze actiegericht: geen rapport op de stapel, maar gesprekken met belanghebbenden om te komen tot een uitvoerbaar plan. Daarnaast delen ze graag kennis zodat niet overal het wiel opnieuw uitgevonden hoeft te worden. Bij de WarmteTransitieMakers maak je deel uit van een inspirerend team van vooraanstaande professionals met grensverleggende opdrachten.

Functie omschrijving

Als Tijdelijk Administratief Medewerker ga je de financiële afdeling bestaande uit een Financieel Manager en een financieel Medewerkers ondersteunen.

De werkzaamheden bestaan uit:

  • Crediteuren administratie en beheer
  • Debiteuren administratie en beheer
  • Creditcard verwerken
  • Banken boeken
  • Project administratie (controleren en verwerken van inkooporders)
  • Beheer facturatie inbox
  • Algemene administratieve werkzaamheden (post)

Wij vragen

Het betreft een tijdelijke functie voor minimaal 6 maanden (tot eind 2023) i.v.m. vervanging van een zwangerschapsverlof. Verder vragen wij:

  • Beschikbaarheid van 16 - 24 uur per week
  • Ervaring met administratie en beheer van debiteuren, crediteuren en BTW
  • Jij hebt hart voor het milieu en streeft naar duurzaamheid, je bent begaan met het welzijn van de wereld.


Wij bieden

Je komt te werken bij een energiek en bedrijf dat impact maakt op maatschappelijke kwesties. Verder krijg je:

  • Een breed scala aan duurzame vervoerstypes (zoals deelauto’s, deelfietsen, NS Businesscard, elektrisch rijden)
  • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband
  • Dagelijks nieuwe energie in de vorm van een goed verzorgde lunch op kantoor
  • Onbeperkt toegang tot de sportschool op Campus Werkspoor: Basegym

Sollicitatieprocedure

Wil jij aan de slag als Tijdelijk Administratief Medewerker? Stuur dan een mail met je cv en motivatie naar kirsten@go-office.nl of solliciteer via onderstaande button!

Bekijk HIER de andere vacatures van Go:Office Recruitment.


Voor meer info over deze vacature neem je contact op met Kirsten Fries via +31 6 373 84 393.


Solliciteren

Snel solliciteren

Interessante vacature? Vul je e-mail adres in en upload een CV om direct te solliciteren!

CAPTCHA Image Veiligheidscode vernieuwen Veiligheidscode uitspreken
Utrecht Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.